Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Clara Shot

25. 2. 2011 11:58
Hm, hezký názor na někoho, kdo nemá zkušenost, ale..

zkuste si v tom žít. Žít ve světě, kde je daleko víc rozměrů, než ty tři viditelné. Kde hlasy překřikují jeden druhý. Kde si o Vás lidi povídají, kamkoliv se na ulici pohnete. Kde jste v tom sám uvězněn a není Vám pomoci, dokonce ani těmi léky ne. Už v tom žiju cca deset let a garantuju Vám, že každý den přemýšlím o invalidním důchodu. Jediné, co mě od toho ještě odrazuje, je, že to zatím ještě pořád zvládám. Možná, že to není nemoc, ale žít se v tom spokojeně rozhodně nedá!

0 0
možnosti

johnpeters

25. 2. 2011 12:12
Re: Hm, hezký názor na někoho, kdo nemá zkušenost, ale..

Lépe o něčem nemluvit...To já,když večer zalehnu,si zkusím promítat.Buď usnu,nebo se mi po chvíli začnou objevovat na očním pozadí-oči mám zavřené-různé postavy,lidé,ba i situace.Nikoho z nich neznám.Trvá to tak 10 až 20min.Ale jinak si připadám zdravej...P.S.Viděl jsem i Ďábla.Zelenkavé oči,řezané zlé rysy.orlí nos,netopýří výraz.Fakt,nelžu.Ahoj.;-(

0 0
možnosti

Fermi

25. 2. 2011 11:48
Kvantová mechanika

V kvantové mechanice jsem nenarazil na předpověď kompaktifikovaných rozměrů. Pokud to nějaká teorie predikuje, pak je to teorie superstrun. I v tomto případě se však jedná o předpověď, která nebyla experimentálně ověřena. Takže to nevíme a ještě dlouho vědět nebudeme. Co jste ale zcela popletl je teze, že kvantová mechanika popisuje vědomí přítomné nezávisle na jedinci. Buďte tak hodný a nešpiňte kvantovou mechaniku takovými výmysly. ;-( Pokud si za svým názorem stojíte, napište v jakých skriptech jste našel toto pavědecké tvrzení. Díky za odpověď a zdravím

Fermi (momentálně v psychospirituální krizi)

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1587x
Zajímá mě svět kolem nás, to jak funguje nebo spíš právě nefunguje a hledám způsoby, jak ho učinit funkčnějším.