Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mubu

30. 4. 2010 11:46
Dobře,

tak nebudete volit Paroubka. Uznávám, že výběr ze slušných a všeobecně přijatelných lidí není vůbec žádný. Ale co navrhujete? Volit ODS a jiné podobné modré odstíny? No, to snad už vůbec ne. Zdiskreditovali se již více než dost. A "nové" strany se starými lidmi určitě nejsou žádnou rpzumnou alternativou.

0 0
možnosti
AK

Tonda Brno

30. 4. 2010 12:36
Re: Dobře,

Potom je to skoro jedno, ale nebude to hlavně žádný diktátor.

0 0
možnosti
L3

Livrak 3

30. 4. 2010 11:22
Karma

Bravo, velice dobře napsané, hlavně ta poslední pasáž. :-)R^

0 0
možnosti
VT

vatty

30. 4. 2010 11:12
Přesně tak.

Paroubek je novodobý diktátor a jeho voliči to nechtějí vidět. I když jsem s programem ČSSD nikdy nesouhlasil, neměl jsem s ní celkem žádný problém. Vyhráli volby v roce 2002, no tak vyhráli, příště vyhraje zase někdo jiný a nic tak hrozného se neděje - jsem si tenkrát říkal. Ale teď z toho mám úplnou hrůzu. Moc zkorumpuje každého a u Paroubka to bude mít fatální důsledky, protože jeho morální kvality jsou na velmi nízké úrovni a touha po moci je obrovská. Lidi, vzpamatujte se!

0 0
možnosti
D

dar.p

30. 4. 2010 10:57
Dávám karmu,

a jak to dopadne to záleží na těch co přijdou volit. Jestli jich většina bude zodpovědných nemůže J-P vyhrát. 

Kvalita jeho vládnutí by byla stejná, jako kvalita "párků" rozdávaných na jeho mítincích.

Sní je jenom ty nejotrlejší, ale špatně nám  bude všem..

0 0
možnosti

vodní želva

30. 4. 2010 10:49
Docela dobrý,

se spoustou věcí souhlasím, i když nesouhlasím se vším, co je v článku uvedeno. Nejvíc mi vadí to Vaše konstatování v posledním odstavci. To s největší pravděpodobností bude právě naopak. Kdybyste vyslovil přání, aby to tak bylo, tak neřeknu ani popel, ale Vy to konstatujete a to mi přijde hodně odvážné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1587x
Zajímá mě svět kolem nás, to jak funguje nebo spíš právě nefunguje a hledám způsoby, jak ho učinit funkčnějším.